Generalforsamling

28. marts 2023
Invitation til generalforsamling i Selvhjælp Silkeborg onsdag den 19. april
Vi mødes kl.19 i Selvhjælp Silkeborgs lokaler, Estrupsgade 4, 2. sal.
Tilmelding sker via dette link: Generalforsamling 2023
Vi indleder årets generalforsamlingsmøde med at høre om vores to store spændende udviklingsprojekter ”Nye rum for fællesskaber” og ”Fyr op for fællesskab”, som Maria og Tais vil fortælle om. Begge projekter træder nye spor indenfor selvhjælp, og de kommer derfor også til at præge fremtidens selvhjælp.
Der bliver god mulighed for spørgsmål og dialog.
Kaffe/te og kage skal der til. Det bliver kl. 19.45, hvor vi tager 15-20 min. pause.
Derefter er der generalforsamling ca. kl. 20.00 med dagsorden ifl. vedtægterne:
Årsberetningen finder du ved at klikke her: Årsberetning 2022
Generalforsamlingen er åben for alle. For at have stemmeret skal man være indmeldt senest 4 uger inden generalforsamlingen dvs. medlem før den 22. marts 2023.
Ønsker du at opstille dit kandidatur til bestyrelsen, eller har du forslag, der ønskes behandlet på foreningens generalforsamling, skal du henvende dig til formand Elin Sonne (tlf. 23 30 43 70, mail;Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. ) senest 10 dage før generalforsamlingen.
Vi glæder os meget til en god aften.
De bedste hilsner
- Velkomst v. bestyrelsen
- Valg af dirigent
- Valg af referent
- Valg af stemmetællere
- Bestyrelsens beretning til godkendelse
- Fremlæggelse og godkendelse af regnskabet for 2022
- Fremlæggelse af budget for 2023
- Fastsættelse af kontingent for kommende år for henholdsvis personligt og erhvervsmedlemskab
- Indkomne forslag – bestyrelsen har 2 forslag til ændringer af foreningens vedtægter læs forslagene her
- Valg af 2-3 bestyrelsesmedlemmer. Følgende er på valg: Karin Lyngby (genopstiller ikke), Charlotte Kristiansen (genopstiller) og Britta Bøhme (genopstiller)
- Valg af 2 suppleanter (hvert år) - Ivan Danielsen og Janne Mylin (begge genopstiller)
- Valg af registreret revisor
- Evt.
Årsberetningen finder du ved at klikke her: Årsberetning 2022
Generalforsamlingen er åben for alle. For at have stemmeret skal man være indmeldt senest 4 uger inden generalforsamlingen dvs. medlem før den 22. marts 2023.
Ønsker du at opstille dit kandidatur til bestyrelsen, eller har du forslag, der ønskes behandlet på foreningens generalforsamling, skal du henvende dig til formand Elin Sonne (tlf. 23 30 43 70, mail;
Vi glæder os meget til en god aften.
De bedste hilsner
Bestyrelsen i Selvhjælp Silkeborg
Andre nyheder
Ny bestyrelse i Selvhjælp Silkeborg
Oprettet: 17. juni 2026
Den 14. april 2026 afholdt Selvhjælp Silkeborg årets generalforsamling. Vi fik sammensat den nye bestyrelse, som efterfølgende konstituerede sig sål…
Introkursus i august
Oprettet: 17. juni 2026
Det kommende introkursus finder sted torsdag den 20. august, 27. august og 3. september 2026. Kurset afholdes i vores lokaler på Estrupsgade 4, 2. sa…
Flyvende start på projekt ’Piger i nye fællesskaber'
Oprettet: 17. juni 2026
Vi er så langt i vores projekt for piger i mistrivsel og/eller skolefravær – og deres forældre, at vi har opstartet og afsluttet det første gruppefor…
Velkommen til Sascha!
Oprettet: 17. juni 2026
En hilsen fra Selvhjælp Silkeborgs nye leder Sascha
Jeg har nu været en del af Selvhjælp Silkeborg i en måneds tid, og derfor vil jeg gerne benytte…
Månedens klumme
Oprettet: 16. juni 2026
Jeg hedder Tina, og jeg er frivillig gruppeleder – gåvært i Selvhjælp Silkeborg.
Naturen har altid betydet meget for mig. Jeg elsker at vandre og gå…
Generalforsamling i Selvhjælp Silkeborg
Oprettet: 17. februar 2026
Vi holder generalforsamling tirsdag den 14. april 2026 i Estrupsgade 4, 2. sal. Du tilmelder dig her: https://selvhjaelp.nemtilmeld.dk/157/
Denne a…
Ingen skal stå alene, når livet er svært
Oprettet: 17. februar 2026
I 2025 havde vi gang i over 100 samtalegrupper og flere end 1000 børn, unge og voksne var igennem vores forening. Det er en stor aktivitet, som kun l…
Introkursus
Oprettet: 17. februar 2026
Det er altid en stor fornøjelse at møde nye, kommende gruppeledere. Således også på dette års første Introkursus, hvor hele 12 styk af slagsen deltog…